۷ پاسخ

باید در طول بارداری و شیردهی دخانیات مصرف نکنیم!

چقد بچه گناه داره

مطمعنا الانکه نمیکشی هنوز زاجی ولی بعدا خواستی بکش کم بکش بعدم خیلی عمیق نده داخل و گاهی وقتا بکش نه هر روز موقع بچه اولم ماهی یکبار میکشیدم شیرم میدادم هیچی نشد

قلیون نکش

من وقتی میکشم دوساعت بعدش میدوشم میریزم بعد باز شیر میدم

یا نکش قلیون رو یا شیرخودت بهش نده چون نیکوتین تو شیرت وارد بدن بچه میشه

سوال منم هست
یه مامانی میگفت بعد قلیون بدوش شیرتو ی وعده رو بریز دور
نمیدونم از خودش میگفت یا نه امیدم ب همون مامانست😂

سوال های مرتبط