۷ پاسخ

منم بی بی کر میدادم

اینه

تصویر

بچه منم یبوس شده بنظرت کدومش بگیرم بهش بدم

بی بی کر میگن شکمو راه میندازه
پدی لاکت یبوس میکنه

بی بی کر و پروکید پویا خیلی خوبه

دکتر به دخترم بی بی کر داد خیلی خوبه

من پدی لاکت میدادم‌ یبوست میشد اما پروکید‌پویا عالیه

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۲ ماهگی
مامان لیا🧸🍼 مامان لیا🧸🍼 ۱۵ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی