۱۱ پاسخ

من چهار سال قبل زدم عالی بود صورتی ملیح
شوهرم خیلی خوشش اومد ان شاالله دوباره بزنم🫦

آدرسش کجاس گلم

میشه با این نماز خوند؟

مبارک باشه❤️بخاطر شیدینگ ورم کرده یا ژل هم زدی ؟

تو شیر دهی میشه انجام داد؟

میشه یه عکس قبل شیدینگ بدی عزیزم؟

بهترین کاری ک انجام دادم شید لب بود

مبارکت باشه گلی

درد نداشت عین خر از دردش میترسم واسه همین کار زیبایی انجام نمیدم

منم خیلی دوست دارم انجام بدم ولی چون لبم کوچیکه حس میکنم خوب نمیشه

رنگ اصلیش نچرال گوشتیه ❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹

سوال های مرتبط