۷ پاسخ

دو ساعت بعد از شیاف بروفن بده

اگه تبش پایین نیومد حتما ببر دکتر پسر من هر موقع تب میکنه باید بهش آمپول بزنن تا تبش بیاد پایین

پنبه را با گلاب خیس کن ب شکمش و پشت گردنش و تو کشاله ران و زیر بغل بکش کمک‌میکنه بیاد پایین

اگر دارو استامینو فن دادی عوض کن به جاش در کنار شیاف ایبو پروفن بده اگر بچه فاویسم ندارا

با آب و نمک ویکم سرکه سفید پاشویه کن زود پایین میاره آب سیبم عالیه

با گلاب و آب ولرم پاشویه کن کف پاشم پیاز بزار

چی دادی به جزء شیاف؟

سوال های مرتبط