۱۱ پاسخ

به محض اینکه از بیمارستان اومدیم از اون موقع هر ۱۰ روز

زمانی که بند نافش افتاد همون روزش معمولا ۱ هفته بعد

بعد مرخص شدن از بیمارستان

عزیزم منم تجربه ای ندارم اما طبق تجربه های دیگران میگن تا 48 ساعت بعد از تولد نوزاد رو نباید حمام ببرین چون دمای بدنشون متعادل نیست و بهتره وقتی بردین برای نافشون تو آب غوطه ور نباشن و کم کم آب بریزین تا عفونت نگیرن

به محض اومدن از بیمارستان
بعدشم هفته ای یکبار یا دوبار

روز ۶
چون بستری بود نشد

۳روز نباید ببری از بیمارستان ک اومد بخاطر واکسن ک باد نکنه اذیته بشه

روز دوم

10 روزگی

سه روزه

روز دوم

سوال های مرتبط

مامان آهو خانم مامان آهو خانم ۲ ماهگی