دوستان این علایم چیه ؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

اگه قبلش بدون علائم‌تب داشت فقط
روژلاست

تب نداشت؟

اگه اول تب داشته بعد قطع تب اینجوری شده رزولا هست که سه روز تب بعد سه روز بدن بچه قرمز میریزه بیرون

آلرژی غذاییه ببین چی بهش دادی که اینجوری شده مثلا من خرما لبنیات یا مغزیجات میدم اینجوری میشه دیگه قطع کردم کلا اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۲ سالگی
مامان کایان مامان کایان ۲ سالگی
مامان ویانا🩷 مامان ویانا🩷 ۱ سالگی
مامان صــــــدرا 🫀🥰 مامان صــــــدرا 🫀🥰 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱ سالگی
مامان دخترک مامان دخترک ۲ سالگی