چرا پنککام داغون درمیان؟
#شیرخشک#پوشک#واکسن#زایمان

تصویر
۸ پاسخ

پودر اماده بگیر همچین قشنگ در میاد

با این روش درست کردم عالی شد

تصویر

دستورتو عوض کن

تو روغن سرخ نکن
من یبار ک تو ماهیتابه میریزم دوباره ماهیتابه میشورم دوباره مواد میریزم اینجوری پنکیکام طلایی میشه

موادش اندازه هم نبوده

موادشو دقیق و به اندازه بریز حتما هم از ارد قنادی استفاده کن شعله هم باید خیلی کم باشه تا یواش بپزه

تخم مرغ شکر وانیل یکمی هم بزن ‌بعد شیر و روغن بعد آرد پکینبک پودر .خیلی هم نزن و نزار آرد زیاد سفت بشه

روغنش انگار زیاده .

سوال های مرتبط