۱۱ پاسخ

خیانته خرید این لعنتی حق ما داشتنشه
همه هجوم آوردند دارن پول میدن دیگ بعید بدونم بازش کنن

بنظرم نخر ، اگه بخوایم بخریم دیگه همونطور میمونه

گیگی ۳۰۰

گیگی ۲۸۹

من همسرم میگیره اونم گاهی میره تلگرام فقط
من گفتم نمبخام کسی نیست الکی هزینه نکنیم تو این وضعیت ولی یدونه شب تا صبح گفت گرفته برام گیگی ۲۵۰ میگیره

گیگی ۴۰۰ ۵۰۰

من۵ گیگ میگیرم ۲ تومن

من ۲۰۰میخرم نامحدود. الانم که هیچی کار نمیکنه نمیخرم

گیگی ۴۰۰

مگه میاره ای نستا ؟

نمیخریم

سوال های مرتبط