اطلاعیه برای اینکه نترسین
#پوشک#شیرخشک#واکسن#زایمان

تصویر
۳ پاسخ

صداشو شنیدیم

عاااالیه ایشون 😍😍😍 تنها کسیه که هیچوقت دروغ نمیگه و به شعور مردم توهین نمیکنه سلامت باشه الهی

آره امروز تو یزد صدا اومد گفتن هواپیما ها دارن رژه میرن تو اسمون😅

سوال های مرتبط

مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی
مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی