#پوشک #بچه #شیرخشک #زایمان

تصویر
۸ پاسخ

باید آنتی بیوتیک زیر نظر دکتر بدی

وقتی تبش زیاد هس من بچم بردم دکتر دکتره هم استا داد بهش هم بروفن شاید مقدارش کم میدی بهش گلم که دوباره تب میاره؟

عزیزم عفونت داره حتما اگ میتونی ببر بیمارستان ک ازمایش بگیرن ازش بچه اذیت داره میشه

یه بار پروفن بده یه بار استامینفن دکتر گفت با فاصله یک ربع

اگ میتونی بخاطرتبش پودراوآراس هرنیم ساعت بهش بده تاادرارزیادکنه تب ازبدنش خارج بشه
دکترپسرمن میگه چون بچه آب بدنش کم میشه واس همین تب ازبدنش خارج نمیشه

جایش عفونت داره

حتما ببرش دکتر اما بستریش نکن ب هیچ وجه فقط ببر دارو بهش بده بیارش

ی سری تب پسرم پایین نمی یومد دکتر گفت
یبار بروفن بده یبار استا
ب نوبت ساعتی

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی
مامان فرفری مامان 😍 مامان فرفری مامان 😍 ۲ سالگی