نه اصلا .. به هیچ عنوان
پسر داداشم ۲۵ سالشه با شیرخشک بزرگ شده .. داداشم سنگ تموم براش گذاشته حتی خونه و ماشین هم براش خریده. ولی محبت مادرش بهش بیشتر بوده ...
الآنم تو هر جمع میگه مامانم .. یه تار موی مادرشو به صدتا مث ما و داداشم نمیده. حقم داره مادر چیز دیگه ست
نه به هیچ عنوان چون موقع شیرخوردنش بازم نوازش میشه باهاش حرف میزنی میدونه کنارشی فقط مزیتش اینه که بخای بری جایی دغدغه شیر بچه رو نداری
نه ربطی نداره
نہ اصلااا۔۔۔
بچہ مراقب خودشو مےشناسہ و در ھر صورت اونو مےخواد۔۔۔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.