هر ۴دقیقه ۴۰ثانیه گرفت برو
زمانش کمتر بشه
مثلا بشه هر ۴ دقیقه
عزیزم رفتی بیمارستان؟
بنظرم برو بیمارستان توخونع زایمان نکنی ی وقت
میخای برو معاینه کنن ببین چندسانتی اگه کم بود برگرذزیادشد دردات برو
بیشتر از ۳۰ ثانیه باشه طول انقباضها و فاصله بینشون هم ۳/۴ دقیقه
اگه بارداری اولته
اگه بارداری دومه از این تایم زودتر برو چون زودترفولمیشه ادم
ان شاالله بسلامتی و راحتی امشب زایمان کنید
بهتره یه سر تا بیمارستان برید معاینه بشید هم میگه چند سانت باز شده میفهمید چقدر وقت دارید هم روند زایمان رو تسریع میکنه
اگر زیاد باز نشده بود و همه چی اوکی بود حتما برگردید خونه برید یه دوش آب گرم بگیرید که خیلی عالیه
من وقتی دردام شروع میشد دمنوش تخم شوید میخوردم سر دو تا زایمانم خیلی کمک میکنه دهانه رحم باز بشه
هنوز زوده بزار بیشتر بشه برو حموم اب داغ بگیر کمرتو قر بده خیلی زود دردات بیشتر میشه و دهانه رحمت باز میشه
اگه بیمارستانت نزدیگه صبر کن ۳ دقیقه ای که شد برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.