دکتر بمن روغن گرجک گفت بزنم تا الان خداروشکر هیچ خطی ندارم
نخارون ک من با کف دستممممم میمالممممم
چقد ناجورشده
خیلی اذیتی که دختر
شاید ژیلتم میزنی بیشتر میخاره
شاید حساسیت داری
نخارون جا شون میمونه رو شکمت
عزیزم برو دکتر ممکنه حساسیت باش…شکمم تو حاملگی اولمو ببین …خیلی اذیت شدم برو دکتر که برات ازمایش بنویسه تا شدید نشده
من روغن بچه میزنم خیلی خوبه
دیگه خارش ندارم
نخارررون دخترخوب چربش کن
اوخه😍روغن گرفتی میزنی روزی دو سه بار بزن
عزیزم یکم اب سرد بزن نخارون انقدر
نخارون خب چرا این بلارو سر خودت میاری مگه با روغن چرب نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.