وای دارم میمیرم اینقدر دیگه خاروندمش زخم شدههه😮‍💨🤦‍♀️

تصویر
۱۱ پاسخ

دکتر بمن روغن گرجک گفت بزنم تا الان خداروشکر هیچ خطی ندارم

نخارون ک من با کف دستممممم میمالممممم

چقد ناجورشده
خیلی اذیتی که دختر
شاید ژیلتم میزنی بیشتر میخاره

شاید حساسیت داری

نخارون جا شون میمونه رو شکمت

عزیزم برو دکتر ممکنه حساسیت باش…شکمم تو حاملگی اولمو ببین …خیلی اذیت شدم برو دکتر که برات ازمایش بنویسه تا شدید نشده

تصویر

من روغن بچه میزنم خیلی خوبه
دیگه خارش ندارم

نخارررون دخترخوب چربش کن

اوخه😍روغن گرفتی میزنی روزی دو سه بار بزن

عزیزم یکم اب سرد بزن نخارون انقدر

نخارون خب چرا این بلارو سر خودت میاری مگه با روغن چرب نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی