من جاش بودم برنمیگشتم
جدی 😂😂😂😂😂
وااای.چقد استرس گرفتم فوبیای دریا دارم کلا این عکسو ک دیدم و قضیه شو فهمیدم حالم بد شد😶🌫️
واویلا 😐😂😂😂شاهان بود قطعاً میپرید تو آب به هوای بازی کردن😑
پسر من بود همون اول خودش رو پرت میکرد تو آب
🤣🤣🤣🤣🤣
😐😐😐😐😐😐😐😐
نیروی دریاییامارات اونو پیدامیکنه بعد ک میبینه بچه فارسی حرف میزنه میفهمن ایرانیه.از طریق سفارت و تینجور چیزا بچه رو برمیگردونن
پشماممم
عجب خانواده ای
خانواده نمونه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.