۱۰ پاسخ

من وقت نمیکنم سرمو بخارونم چ برسه سریال😄شما چطوری وقت میکنید فیلم ببینید

عشقی فراتر از مرگ،عشق میان خطوط، هفت یادگار شوم،کاراگاه سایه،فقط بخاطر عشق،قاضی جهنمی اینقدر دیدم اسماشون رو یادم نیست شاید بیشتر از صدتا فیلم😂شوهرم میگ بخدا دیوونه ای چی دارن آخه؟حسودیش میشه میگم مرداشون چه خوشگلن🤣🤣

منم عاشقشونم هم چینی هم کره ای اوقات بیکاریم مخصوصا آخر شب فیلم میبینم

چینی دوست ندارم اما عاشق کره ای هستم خیلی هم نگاه میکنم

الان کی مرده کی زن

اخی این پسره...
من کره‌ای، چینی، تایلندی، ژاپنی میبینم

من کره ای نگاه میکنم خیلی خوبه

از کجا میبینی؟

کره ای میبینم

چینی بهتر ولی کره ای نهههه

سوال های مرتبط