سرلاک چ طعمی دوس دارن بچه هاتون؟؟

۷ پاسخ

خرما و گندم‌دختر من‌میخوره دوسداره

گندم و موز

گندم خرما

گندومو خرما...پناه بد غذا نیس هرچی میدم میخوره

گندم

بچم همه طعما رو‌ دوس داره خودم خرما رو دوس دارم😂

همشو جز موز که الرژی داره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی