طبیعیه همه دارن بعد زایمان😆😆😆
منم اینجوری ام بعضی موقع ها حس میکنم بچه تو شکممه
منم بعد سزارین اینجوری شدم😂هر ماه میگم بخدا این بچس انگار🥴
من رابطه ندارم از وقتی دخترم بدنیا اومد ولی اینحوریم
همه همینیم نگران نباش 😂
منم دارم
میگن رحم داره جمع میشه
یاهم حرکت روده هست چون دوران بارداری حساس شدیم فکر میکنیم بچه اس😂
سزارین شدین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.