۷ پاسخ

طبیعیه همه دارن بعد زایمان😆😆😆

منم اینجوری ام بعضی موقع ها حس میکنم بچه تو شکممه

منم بعد سزارین اینجوری شدم😂هر ماه میگم بخدا این بچس انگار🥴

من رابطه ندارم از وقتی دخترم بدنیا اومد ولی اینحوریم

همه همینیم نگران نباش 😂

منم دارم
میگن رحم داره جمع میشه
یاهم حرکت روده هست چون دوران بارداری حساس شدیم فکر میکنیم بچه اس😂

سزارین شدین؟

سوال های مرتبط