آوین کوچولو چه مامان با سلیقه و با حوصله ای داره
به به👌
من خرگوشی میبندم
یا بالا سرش دوتا میبندم بعد از پشت باهمدیگه جمعشون میکنم گیر میزنم
یا دم اسبی ها پشتشو میبندم
از بستن فراریه
من دخترم دقیقا موهاش اینجوری فره بعضی موقع ها اینجوری میبندم
چه عروسک قشنگی اونجاست
عکس میدین ازش😍
از بستن بدش میاد بزور خرگوشی میبندم واسش بعدم گیره هاشو درمیاره میندازه
نصف گیره هاش تو ماشین و بازار گم شدن😂😂
البته موهاش کمه خیلی
از بستن بدش میاد ولی بازم با هزارتا کلک دو گوش میبندم
دختر من بیزاره از این که روی سرش چیزی باشه
فرقش میگیرم دو گوشه میندم کوچیکن فقط همینجوری میتونم
😅🤣مو نداره
دختر من یه گیره ساده رو با هزار مصیبت میبندیم سرش اخرم میفهمه میکنه میندازه زمین
دخترمن نمیمونه که ببندم ولی دوگوشی جایی میریم میبندم
منم موهای دخترم خیلی کوچیکه اصلا نمیدونم چجوری ببندم
مو نداره نینی ما😭💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.