اگه خیلی کم شده برو ان اس تی بده دکترم به من گفت اگه حرکاتش کم شد باید بری ان اس تی بدی
فقط حرکت کنه خوبه اگه کلا بعد غذا حرکت نداره باید نگران شد
نه گلم کاملاً طبیعیه
بچه تو ماه نهم رشدش چند برادر میشه بخاطر همینه دیگه جاش تنگ شده نمیتونه زیاد حرکت داشته باشه
اگه خیلی نگرانی بستنی یا چیز شیرین بخور رو سمت راست دراز بکش
اگر حرکت داره خوبه چون حاش تنگ میشه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.