کیکابو از همش بهتره من از نوزادی دارم و خیلی راضی ام
عزیزم من کیکابو (فک کنم مدل stark) گرفتم خیلی هم راضیم دخترم از زیر ۱ ماهگی توش میشینه و راحته. اصلا بدون اینکه توی صندلی ماشینش باشه بیرون نمیریم
من کیکابو گرفتم
من تجربه ندارم ولی خب میخوام کیدیلو ۳۶۰ بگیرم که از نوزادی قابل استفاده باشه
حضوری میگیری یا از سایت سفارش میدی؟
عزیزم شما تهرانی سیسمونی نی نی رو خریدی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.