۱۰ پاسخ

اره من کلن تا الان یه بار نشده باز بزارم

اره مامانم گاهی بازش میزاره میگ هوابخوره خونشون

من فاصلهذای که باز میکنم ببرم پاشو‌بگیرم جیش میکنه😂😂😘چطثری باز بذارم

من صبح ک بیدار میشه باز میزارم تا شب ساعت نه ده اینا پوشک میکنم چون تنگی مجرا ادرار داشت دکتر باز کردگفت کلا پوشک نکن سعی کن همش باز بزاری چون پوشک باعث میشه باز تنگی بگیره

من هم شلوار هم مای بی‌بی هم کهنه

آره..

اره بابا اندازه ای ک این ورجه وورجه میکنه بخام کهنه ببندم یکیو باید استخدام کنم کهنه رو از پشتش نگه داره درنره

ارههههه

بعضی وقتا کهنه میزارم شلوار پاش میکنم

اره.

سوال های مرتبط

مامان ماهان👶🏻♥ مامان ماهان👶🏻♥ ۱۳ ماهگی