#شیرخشک #پوشک #رفلاکس #کولیک #نوزاد #بارداری

تصویر
۶ پاسخ

شغل شوهرت چیه

شغلش چیہ

من برای دل خودم و اعتقاداتم حجاب دارم کسی تاحالا بهم گیر نداده اینو بپوش اونو بپوش دوس دارم همسرمم سنگین رنگین بپوشه که همینجوری میپوشه کلا قبل ازدواج بستگی داره کیو انتخاب کرده باشی دیگه😅

منو شوهرمم اصلا بهم گیر نمیدیم و کاری به تیپای هم نداریم من هرچی بپوشم اون چیزی نمیگه کاری نداره اونم بپوشه منم همینطور

من معتقدم حالا بحث پوشش به کنار بخوام کاری انجام بدم اطلاع میدم اجازه نمیگیرم مدلیم که میگم میخوام فلان کار بکنم نظرت چیه نه اینکه بگم اجازه میدی یانه

منم موافقم من و همسرم هم اصلا به همدیگه گیر نمیدیم . برعکس خیلی هم توی خوشتیپ بودن همدیگه کمک میکنیم

سوال های مرتبط