ژن
بچه من ۴ماه ۶۸بود
پسرم ۶۷ بود چهارماهگی
من پسرم چکاپ ۴ ماهگی ۶۶ بود
ن عزیزم خوبه
بسته به رشد ماه پیشش باید نگاه کنی
دختر من ۶ ماهگی قد ۶۶ بود دکتر گفت خوبه رشدش رو داشته
نه خوبه قد پسرمن٦٧ دكتر گف نرماله
خانومای عزیزسلام مایه گروه داریم روبیکاکه توش مامان های روبیکاهستن خواستین بیایین
@M81mm78hm0098
بستگی به قد تولدش داره
نه دختر من ۶۴ هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.