مامانا قد ۶۶ برای ۵ ماهو نیم کم نیس بنظرتون؟؟

۸ پاسخ

ژن
بچه من ۴ماه ۶۸بود

پسرم ۶۷ بود چهارماهگی

من پسرم چکاپ ۴ ماهگی ۶۶ بود

ن عزیزم خوبه
بسته به رشد ماه پیشش باید نگاه کنی
دختر من ۶ ماهگی قد ۶۶ بود دکتر گفت خوبه رشدش رو داشته

نه خوبه قد پسرمن٦٧ دكتر گف نرماله

خانومای عزیزسلام مایه گروه داریم روبیکاکه توش مامان های روبیکاهستن خواستین بیایین
@M81mm78hm0098

بستگی به قد تولدش داره

نه دختر من ۶۴ هستش

سوال های مرتبط

مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری