۱۲ پاسخ

دختر من ۴ماهگی واسه واکسنش بردم ۶۶ بود که هم دکترش هم بهداشت میگفتن در آینده مثل خودت قد بلند میشه
فکر کنم بستگی به ژنتیک بچه داره که پدر و مادر قد بلند باشن یا نه

نه خوبه پسزمن وزنش ۷کیلو باقد 72تو ۶ماهگی
هربچه قد ووزن خودشو داره باکسی مقایسه کنی خودت کلافه میشی

نه عزیزم دختر منم۶۶بود

دخترم ۶۷ بود

دختر منم ۶۹ بود هم خودم قد بلند هم سوهرم تو شکمم بود ماما بم گفت قد بلنده ماشالله

پسر من ی ماهگی ۵۸ بود گفتن قد بلنده تو نمودار بالا زده بود

قد ژنتیکه

دختر من ۴ ماهگی ۷۲ بود
ولی لاغر

بنظرم نرماله. پسر من چهار ماهگی قدش ۶۸ بود. البته از اول بلندبود. بدنیا که اومد ۵۴ بود.

قد تولدش چقدر بوده

نه خوبه

نه دختر منم ۶۷ گفتن نرماله

سوال های مرتبط

مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی