۳ پاسخ

قد خودت و شوهرت چطوره؟
اگه تو رنج نرمال بوده اوکیه
بچه اخرش به مامان باباش میره قدش دیگه

نه عزیزم خوبه دختر منم 47 بود6 ماهگی 66

نارس بوده یا به موقع به دنیا اومده؟

سوال های مرتبط

مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی