این تاب ریلکسی ها از چند ماهگی میشه استفاده کرد؟؟؟

۴ پاسخ

من از ۴۰روزگی میزارمش ب بغل تابش میدم مث گهواره

والا من از اول‌میذاشتمش مثل گهواره بعد دیگ یاد گرفته غلت بزنه توش نمیمونه🤦🏼‍♀️🤣

من از ۵ و نیم ماهگی گذاشتم ولی نمیمونه اصلا
همین که میذارم توش گریه میکنه

از ۲.۳ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دخملی😻🙈 مامان دخملی😻🙈 ۱ سالگی