۲۳ پاسخ

هفته ایی یکباار
زیاد نبرش

اره زیاده نبری بابا بچه تمیز چرا میخواهی ببری ۱۰ ، ۱۵ روز ی بار

اخ دلم واسه کوچولو بودن ساحلم تنگ شده چقدر زود گذشت دورش بگردم 😍
من هفته ای یکبار حمومش میدادم ولی هرروز ک بیدار میشد صورتش و بین انگشت های دستش و زیر گلوش رو تمیز اب میزدم و بعد با پارچه خشک میکردم

شلوارش🤌🏻🤌🏻🤤🤤

دکتر پسر من گفت ی روز در میون

هفته ای یبار ببرش تا دوماهگیش یکم هوا گرم تر میشه هفته ای دوبار ببر

الان زیاد نبرش پوستش داغون میشه
هفته ای یبار ببر فعلا یکم که جون گرفت هفته ای دو بار
ولی با دستمال خیس صورت و گردنشو هر روز تمیز کن

نه بابا چه خبره یک هفته یکبار کافی

هفته ای ۳بار کافیه

میگم بلوزشلوار برای نینی سفارش میدادی یاحضوری خریدی؟اگه سفارش دادی سایتشونو برام میذاری لطفا

ن عزیزم یروز درمیون ببر منم مامانم نینی خواهرمو یروز درمیون میبرد بعضی وقتام هرروز
خودم ک عاشق ابم بنظرم نینیم یکم‌جون گرفت هرروز ببرمش باخودم ادم حال میاد واقعا

هفته ای یک بار وای پاهاشو هر روز بشور و دست و صورتش

فعلا هفته ای یکبار دوبار ببر که هم پوستش چربی طبیعیش رو از دست نده خشک بشه هم اینکه بوی بد نگیره

هفته ای یبار ببر.گردن و صورتشو با پنبه و اب ولرم پاک کن.لباسشو هرموقع حس کردی بو میده عوض کن.حموم زیاد نبر.از لحاظ ایمنی ضعیف میشه

من ی روز در میون میبرم خودم نه مادرشوهرم خودم یاد بگیرم هروز

هفته ای دوبار از اول بردم الانم همینجوریه

من هفته ای یکبار میبرم

ی روز درمیون

من هر ۲،۳ روز یکبار میبرمش، شما الان هفته ای یکبار ببری کافیه

من هفته ای یه بارمیبرمش

نه خوبه چه پاهاش گوگولیه

پوست بچه خشک میشه

هفته ای سه بار ببر خوبه

سوال های مرتبط