منم زایمان کردمممممم

۱۰ پاسخ

بعدش تجربه تو بگو

بنظرت طبیعی چطور بود ؟ خیلیی سخت بود یا نه ؟ زایمان اولتون بود؟

قدمش مبارک باش عزیزم
رفتی بیمارستان اریا؟ خوب بود راضی بودی؟

ای جان مبارکه

چه خوب بسلامتی

اسم بچت چی میخوای بزاری

مبارک باشهههه پاقدمش پر خیر و برکت باشه😍😍😍😍🥹
چطور گذشت؟ طبیعی بود یا سز

مبارکه قدمش نیك🥹✨🤌🏻

بسلامتی عزیزم

تعریف کن خببب

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی