لطفا این خزبلات هزار سال پیش که باعث ترس و تروما تو بچه میشه رو استفاده نکن مادر اگاه و بروزی باش تلخک چیه دیگه مادربزرگامون میزدن که بچه نخوره؟؟؟؟بترسه؟؟؟؟دهنش تلخ شه نخوره؟؟؟؟اخه این چه راهه بدیه برای ترک شیر
عالیه تلخک ازش دل میکنه دیگه خوب میخوره
شیر براش بخر ابمیوه و خیلی تنقلات دیگه سرگمش کن سیر نگهش دار خودش ببینه تلخه نمیخوره دیگه
تلخک نزن عزیزم گناه داره طفلکی تا بزرگسالیش آسیبش باهاش میمونه من یه تاپیک طولانی گذاشتم برو اونو ببین باز سوالی داشتی بپرس تو هم تدریجی بگیری
تلخک اشتباهه شیر رو کم کم کمش کن باهاش بازی کن تا خسته بشه ببرش بیرون پارک مهمونی تا یادش بره
عزیزم بنظرم استفاده نکن.بچه آسیب روحی میبینه.گناه داره.هرچقدر هم که سختی داشته باشه از شیر گرفتن به جون بخر ولی به روح و روان نور دیده ات آسیب نزن.
شیر پاستوریزه بده بهش تو شبشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.