۶ پاسخ

یکی از اشناهای ما تا۷ سالگی خورده پسره
رفته مدرسه مسخره کردن دیگه نخورده

تا زنش بدی انشاالله بعدش زنش عهده میگیره
اگه دختر هست که هیچی نگم بهتره

برو بالا تر
تلخکامی زدی دختر من با تلخک در میاد
خوراکی ها ک دوست داره براش بگیر ببرش بیرون بلکه حواسش پرت شه

ببين گلم تاپيك هاتو ديدم بچه ات همكاري نميكنه چونكه يهويي گرفتي
و يه جا نوشتي كه بقيه نميزارن تادوسال
بچت مرداد اينا دو سالش ميشه مرداد گرم هست دكتر دخترم ميگه چون هم دلبستگي بچه هست سينه مادر هم رفع تشنگي و گشنگي توگرما نبايد گرفته بشه فكرشو كن خودت وابسته اي به چيزي ازت يهويي دريغش كنن سختته نيس؟؟
دخترمنم مثل پسر شماست وابسته شديد به سينه من
توحموم ببينه
لباس لختي
دراز بكشم حمله ميكنه
ولم نميكنه
ولي بايد اول روز رو بگيريم خصوصا اگر مثل مال من زير سينه ميخوابه
روزا حتي ببرش تو محوطه ببرش كوچه دنبال گربه و.. چون گفتي پارك نميشه
براش يه عروسك پتو يا حتي يه حيوون خونگي بگيريد
هروقت گفت ممه سريع حواسشو پرت كن
تا٤روز ٤ساعت من تو اينستا ديدم هي ٤ساعت ٤ساعت شير نده تا كم كم شبم قطع كني و تمام
مثلا فردا اگر ده صبح پاميشه سعي كن تا١٤اينا ندي ناهار دادي بعدش خواست بده

تا وقتی دوماد شع😂

خخخخخ میخای بهش بدی؟ 🤣اگه بچهای مان تا زن بگیرن

سوال های مرتبط