۸ پاسخ

زوده هنوز

ماهم گاهی اوقات شبا روشن میکنیم همیشه نه ولی در کل زوده من اوایل اردیبهشت کلا خاموش میکنم ولی جاشو تغییر نمیکنم کلا

ما کولر میزنیم

چرا زوده من سردم‌میشه جم‌نکنیا

بستگی به شهرتون داره از ما شبا سرده از فردا هم بارندگیه

زوده هنوز یهو سرد میشه
شبام روشن میکنیم ما

من دیشب کلاروشن نکردم امروزم گرمه

ما کلا وسایل گرمایشی رو خاموش کردیم

سوال های مرتبط