۱۰ پاسخ

ن عزیزم چون تحمل همه این مراحلی ک تا الان گذروندم دیگ ندارم
میخام اگر از این باتلاق بچه داری بیرون امدم بچم ب جایی رسید ک خودش رفت دسشویی خودش نشست مثل آدمیزاد غذا خورد خودش رفت دَدَ (تو حیاط و کوچه)
بعدش هم دیگ نق نق و گریه الکی نکرد
دیگ وقت بزارم برای خودم برای بدنم برای اعصابم
ن اینکه دوباره از اول این کارارو باز برای ی بچه ی دیگ هم انجام بدمو خودمو ب کل از یاد ببرم

اصلا نمیارم چون عصابم کشش ندارع با جزئیات تمام😐🌹

والا از تک فرزندی متنفرم ولی اصلا و ابدا تا سایه جنگ به طور کامل و بدون شک و شبه از کشور برداشته نشه نمیارم ولی اگه همه چیز خوب پیش بره بااینکه این یه دونه سرویسم کرده دوتا دیگم میخوام😂

اگر از نظر مالی و اینده اش مطمئن باشم حتما میارم
چون خودم یدونه بچه بودم و بشدت تنها🥲
کوچیکتر بودم کمتر اذیت میشدم ولی الان ازاینکه نه خواهر دارم نه برادر خیلی اذیت میشم
خیلی دلم میگیره انگار هیچ کمکی ندارم تو زندگیم🥲

من که اصلا بهش فکر نمیکنم همسرم میگه ۴ ۵ سال دیگه ولی با این وضع اقتصادی فکر نکنم

صدددد سال

منم نه واقعا اعصاب و روان میخواد حال خوب میخواد که من ندارم شرایط سختی زندگی ام که بدتر .
واقعا نیاز این یه بچه ارو برطرف کنم شانس اوردم

نهههههههههههه فکر اینکه همه این مراحلو از اول برم دیوونم میکنه

به هیچ عنوان دیگه نمیارم..
با اینکه همسرم خیلی خوبه و دخترمم اصلا اذیتمون نکرده اما دیگه با جسم و روحم همچین کاری نمیکنم..
بارداری و مادر شدن یه از خود گذشتگیه عجیبی میخاد که اصلا دیگه نمیخام تجربه ش کنم

من ک جرعت نمیکنم حتی بهش فکر کنم

سوال های مرتبط