۷ پاسخ

جاری و باجناق هیچ وقت فامیل نمیشن

والا من با یکی از جاریام معمولی ام با اون یکی عین خواهریم جیگرشو برم

خانواده شوهر جز فامیل حساب نمیشن

جاری من از کخ من و زندگیم داره طلاق میگیره اوسگول خانوم
حالا برادرشوهر هم اخلاقش هم وضع مالی و شغلش از شوهر من بهتره ها ولی این افاده آیه
دو سال عقد بود فقط یه بار باهم حرف زدیم
سر زایمانم شوهرش زنگ زد تبریک بگه اینم گوشی رو گرفت گفت مبارک باشه

نه من با جاریم صمیمی ام...بهرحال قرار نیس ازمشکلات زندگیم براش بگم اما باهاش خوش میگذرونم و میگم میخندم..

اوایل خیلی باهم مشکل داشتیم یک سالی باهم خوبیم اما بازم بهش اعتماد نمیکنم

جاری من خیلی مودیه
ی روز میاد میگه میخنده
ی روز تو برقه
واسه همین من کلا باهاش صمیمی نمیشم

سوال های مرتبط