۹ پاسخ

دوماهه از شیرگرفتمش ولی روزی دوبار شیرپاستوریزه میدم تو شیشه یکی ظهر موقع خواب یکی هم شب موقع خواب نصف شبم تشنش بشه میگه آب تو شیشه اب میخوره میخوابه موندم یه ماه دیگه چجوری شیشه رو ازش بگیرم🥹

شیرخشک

اوایل که از شیر گرفتم اب میدادم
ولی حسابی سیرش میکردم
اما الان دیگه بیدار نمیشه شاید گه گاهی گرمش بشه اب بخواد

تا دوسالگی دکتر پسر من گفت شیرخشک بده بعد دوسالگی پاستوریزه بده .تو لیوان زوده بخورن شیشه شیر بهترخ

من با شیشه شیر میدم کلا
ولب اب رو با لیوان

یبار اب تو‌شیشه... دم‌صبح هم ۱۵۰ تا شیر

شب بیدار نمیشه اصلا ، از بعد ۲ ماهگی بیدار نشده شبا

دقیقا سوال منم هست این. من بیشتر آب میدم ولی وقتی گشنش میشه اب پرت میکنه اونوق ۹۰ تا شیر درست میکنم براش تو شیشه شیر

آب میدم تو لیوان

سوال های مرتبط