خب کم کم بگیر بچه گناه داره🥲
بچه ها از لحاظ روانی وابسته ی شیر هستن واسه این که اذیت نشه کم کم جداش کن.فکر کن دوساله داره هرروز شیر میخوره عاشق میمی شده یهویی چیزی که خیلی دوسش داره ازش جدا کنی روانش بهم میریزه.
خب کم کم باید ازش میگرفتی دختر خوب. اون تایمم گشنشه. طول میکشه عادت کنه
گناه داره بابا. حالا اون یه وعده رو بده بهش. کم کم خودش میذاره کنار
من بااینکه سر شیرخشک بچم هم از لحاظ پیدا کردن، هم اینکه بعضی جاها آزاد نمیدن و هم قیمتش همش بدبختی داشتیم اصلا اصراری به ترکش نداشتم. بدون اینکه تلاشی کنم یا طفلکو اذیت کنم تعداد وعدههاش کم شد
پسر منم اصلا تدریجی قبول نمیکرد انقد جیغ و داد میکرد تازه بیشتر از قبل میخورد منم یهویی گرفتمش الان مثل بچه شما ساعت 4 ،5 گاهی اوقات بیتابی میکنه یکم بهش میدم میخوره
عزیزم چطور با چه روشی یکهویی گرفتی ؟
من تلخک زده بودم دو روز اول درخواست میکرد منم میگفتم تلخه مامان
بعد میومد مک میزد و میگفت تلخه و می رفت
گرسنشه. باید کم کم بگیری.
مثل اینه ک ما معتاد گوشی هسیم یروزه بیان بگیرن ببرن، تازه اصن قابل قیاس نیست با موضوع از شیرگرفتن
خیلی سخته من از الان تو فکرشم که چطوری قراره بگذره😑😑😑
منم میخوان یهویی بگیرم
گناه داره کم کم کمش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.