یه رژ خالی مال کسی که چشم ابرو مشکی داره
مثلا منکه بورم باید حتما ریمل بزنم وگرنه با رژ خالی شبیه عروس مردگانم
ژل ابرو ریمل رژگونه و لب ، دیگه اینا همیشه دم دستم
فک نکنم کسی با رژ تغییر کنه مگر اینکه ابرو لیفت و مژه گذاشته باشه
من همیشه فقط رژ میزنم
من با آرایش کم قشنگ ترم آرایش زیاد زشتم میکنه
من کلا واسه عروسی هاهم یه ضدآفتاب که رنگی هست و یه رژ میزنم تموم شد رفت من مدل مو توی صورتم خیلی تعقیر ایجاد میکنه
دیگه بسکه آرایش نمیکنم همه میدونن که ته آرایشم چی هست
من واقعا
من بدون رژ مثه ارواح میمونم رژ که میزنم تازه صورتم پیدا میشه😂
من ارایشم همیشه عالی درمیاد چون تعریف از خود نباشه بیس عالی دارم
ولی با یه رژ ساده نه، چون مژه هام بور و نازکه، من همیشه ارایشم ژل ابرو، ریمل، رژگونه و لیپ گلسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.