کاش خدا به همه خانوما سلامتی رحم وتخمدان عطا کنه ،هرچی مشکل پیش میاد زیر سر این عضو فوق حساسه
منو چی میگی هر ماه پنج شش روز از پریودم عقب میوفته امیدوار میشم که باردارم بعد پریود میشم و سنگ روی یخ
آخ منم همین حس رو دارم
من تو پریودی درد خاصی ندارم ، خیلی راحتم ، پریودامم سر موقعست خدارو شکر
ولی گاها ک مجبور میشم ال دی بخورم و وسطش از شدت حالت تهوع ، قطع میکنم اونوقته ک پریود میشم و نظمش ب هم میخوره
خب نوافن بنداز عذاب نکشی
دختربزرگم همیشه این حرفومیزنه خیلی بدش میادازپریودی
والا من هر۴ ماه به ۴ ماه پریود میشم دارم منفجر از ناحیه شکم منفجر میشم خدارو شکر کن هر ماه میشی
کاش میشد این رحم لعنتی رو داراورد حیف که وقتی پریودنمیشی هزار تا درد و مرض میاد سراغ ادم
چراااا؟
من کلا باهاش درگیرم همش حیف سگ ک اینو بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.