۶ پاسخ

نه عفونت نیست مجرای اشکش بسته است ببر دکتر دارو میده

زایمان کردی بسلامتی عزیزم

من پماد تترا گرفتم شب موقع خواب میزدم روچشمش صبح تمیزمیکردم دوروزه خوب شد نمیخواد دکترهم ببری

عفونت نیست بخاطر مجرای اشکشه منم بردم بهش دارو داده دکتر

عزیزم چند هفته بودی زایمان کردی

قطره باکتی ماید بگیر بریز .گوشه چشمشو ماساژ بده با اب ولرم چشمش بشور .چای ام خوبه بشوری با پنبه تمیز کن .و حتما یه کلاه نخی سرش کن که یخ نکنه

سوال های مرتبط

مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی
مامان پسرام🩵👶🏻 مامان پسرام🩵👶🏻 ۹ ماهگی