سلام چشم پسرتون خوب شد؟
باید ببری دکتر. و یا بچه رو بشوری با اب گرم و جاشو یکم گرم نگهداری..چون بچت سرما خورده
پماد اریترومایسن بگیر پشت پلکشو چرب کن دو سه روزه خوب میشه دختر منم همینجوری بود دکتر اینو داد روزی دوبار موقع خاب زدم
به پسر من دکتر ماساژ داد خوب شد
ببرش دکتر
زردی نداره؟؟ربطی ب سوالتون نداشت اماحس کردم زردیش زیاده انگار
قطره استریل چشمب دکتر داد به من
ببر دکتر
ببرش دکتر عزیزم
قطره باکتی ماید بگیرم براش
ببر دکتر
اگر ترشح میکنه /دختر من بسته شده بود با چای سرد دم شده چند بار در روز تمیز میکردم چششو
پسر منم همینطوری بود ،هرروز ،روزی چند بار با چایی شستم ،تو یک هفته خوب خوب شد
وای خدا عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.