عزیزم سیسمونی ازکجای اهوازمیگیریدمیشه لطفاادرس بدید جاهای خوبشو
مال من ۱۱۰۰ شد که حدود ۱ تومنش رو تکمیلی داد
آنلاین در اومد و ۱۱۶ دادیم
من با سونوچسبندگی شد۵تومن
اگه تکمیلی داری فک کنم رایگان میشه کلت
انلاین نشد بیمه حساب کنه ۱۳۰۰دادم
من ک تکمیلی نداشتم با تامین اجتماعی ۵تومن
با تکمیلی کلا هر سونویی برم هیچی نمیدم
۷هزار تومن.
آنلاین خود بیمه حساب کرد هیچی
هشتصد تومن
آنلاین حساب شد هیچی ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.