خانوما کسی این بیمارستانا زایمان کرده با بیمه تکمیلی چقدر شده؟

تصویر
۶ پاسخ

من بیمارستان اکبر آبادی زایمان کردم خوب بود

بیمارستان رفسنجانی هم خوبه

کاشانی ک دولتی با تامین اجتماعی رایگانه
بدون بیمه تامین اجتماعی هزینش کمه دقیق نمیدونم حضوری باید بری بپرسی تلفن جواب نمی‌دن

مگه تو میلاد پرونده باز نکردی

منم خودم میخوام برم بیمارستان امام خمینی شهریار

فیاض بخش خواهرم زایمان کرده راضی بود

سوال های مرتبط