من بیمارستان اکبر آبادی زایمان کردم خوب بود
بیمارستان رفسنجانی هم خوبه
کاشانی ک دولتی با تامین اجتماعی رایگانه
بدون بیمه تامین اجتماعی هزینش کمه دقیق نمیدونم حضوری باید بری بپرسی تلفن جواب نمیدن
مگه تو میلاد پرونده باز نکردی
منم خودم میخوام برم بیمارستان امام خمینی شهریار
فیاض بخش خواهرم زایمان کرده راضی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.