سيب زميني با كمي كره حيواني برا گل پسرم😍😋😋😋

تصویر
۶ پاسخ

دختر من سیب زمینی اصن دوس نداش و نمیخورد ولی وقتی تو خورشت میندازم یا آبگوشت و با آبش لهش میکنم میدمش خیلی دوس داره

خیلی سفت نیست؟

مواظب باش مثل موزشکمشومیبنده یبوسش میکنه عجیبااا

بچه من سیب زمینی رو اوق میزنه😩😂

عزیز کره حیوانی از کدوما منظورتون هست

عزیزم اول شیر میدی بعد کمکی میدی؟ مثلا چه ساعتی بعدش میدی چند بار میدی؟

سوال های مرتبط

مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی