۷ پاسخ

من هنوزدرگیرشم هیچ کاری نکن چه روزای سختیوبخاطرهمین گذروندم بزوردفع داشتم ازشدت دردمیلرزیدم بخاطر همین😭ولی الان بهترشدم هنوزیکم سوزشودرددارم ولی خیلیی بهترازاون موقعه است 🥲

سلام عزيزم اين موارد رعايت كني خيلي كمكت ميكنه

تصویر

منم تازه گرفتم نمی‌دونم چکار کنم اصلا یبوستم درست نمیشه

یبوستتو با مصرف مدام سالاد کاهو و روغن زیتون خوب کن بعدش پماد ضد شقاق بگیر واقعا خوبه

هیچی
فقط باید یبوست نگیری
من هنوزم دارم

نگاه باید پماد بگیری آنتی باریج‌فیشر
شیاف همرویدد شبی یکی بزاری مقعدی
بعد مقعدت چرب باشه
شربت ملین بخوری
یوبوست اصلااا نباشی زور نزنی
تو لگن آب گرم بشینی

اول باید یبوست خوب بشه بعد از پماد هموروئید استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان هریاد مامان هریاد ۱۲ ماهگی
مامان علیسان👼🏻💙 مامان علیسان👼🏻💙 ۵ ماهگی