اولین سوپ دخترم

تصویر
۷ پاسخ

من تو شیشه میذارم میپزه خودشم نصف این مواد میذارم میپزه کامل شیره میندازه خیلی مقوی میشه

برا اولین بارموادش زیادیست
من اول فقط گوشت وبرنج درست کردم بعد ازسه روز تست حساسیت بعدم هویچ بعدشم می خوام جعفری یا کره بدم

تو شیشه بزا فقط مثل من نگیری زیر اب داغ که به فنا میری😂😂

نوش جونش عزیزم😍 اولین باره میخوای بدی؟

تو شیشه بپزه که بهتر از قابلمس نصف این موادم میریزی خیلیه موادش

زود نیست برای این غذا

لطفااا تو ی قابلمه تمیز نو و تمیز بپز بهتره

سوال های مرتبط

مامان مــ🌙ــاهـلـیـن مامان مــ🌙ــاهـلـیـن ۷ ماهگی
مامان رُمیصا مامان رُمیصا ۱۶ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی