۷ پاسخ

دختر منم اینجوریه
دکترش گفت برای اینه که میخواد یواش یواش سینه ت رو ول کنه
شیرخشک رو‌کلا بخوره 😭

جانا وقتی که پوشکش کثیفه اینجوری میکنه و شیر نمیخوره

دختر منم همینجور فک کنم از رفلاکس هس
بچه ها اعتصاب شیر میکنن
منو که دخترم خیلی اذیت میکنه سر شیر خوردن

دختر منم گاهی اوقات اینجوریه
موقع شیر خوردن بگو یکی پاهاشو ماساژ بده ،کف پاهاش اروم ماساژ بده کم کم میخوره ،حتی برا گوش درد هم میگن کف پاهاش ماساژ بدی دردش کم میشه

مال منم اینجوریه ولی شیر خشک یا شیر خودم تو شیشع رو میگیره

منم همینجوریه

شاید گوشش درد میکنه

سوال های مرتبط