چه ربطی داره
نه خواهر من این چه حرفیه
تو اختیار داری میتونی بابت شیری که به بچه میدی از شوهرت پول بگیری حتی
من اینو یه جا تو مسایل شرعی خوندم
بنظر من آره اگه شیر داشته باشی چرا ندی چرا دریغ کنی
اون مادرایی که شیر ندارن نمیتونن بدن برای اونا گناه نیس
چون بچه که تو دل مادر رشد میکنه
بدن مادر میدونه قلب بدن بچه رو بر حسب اون شیر تولید میکنه
که ضرر نداشته باشه
ولی شیر مادر خیلی بهتر از همه چیزه
نوچ انتخاب شخصیته، من خودم ترجیح میدم بچم تا اونجا که میشه فقط شیر خودم بخوره
اگه میخوره بهش بده. من هم شیر خودمو میدادم هم شیرخشک
واقعا شیرمادر از همه لحاظ بهتر بود
ن .چه ربطی داره عزیزم به خودت عذاب وجدان نده.
خیلی بچه ها هستن که اصلا شیر مادر براشون ضرر داره
نه اصلا اصلا ،بهتره ک بچه شیر اغوز بخوره،اگه اونم نشد بازم هیچ اشکالی نداره،خودتو اصلا سرزنش نکن،و ب سرزنش اطرافیان کاری نداشته باش،دختر اول من فقط دوماه شیر خورد
هم خودش و هم من اذیت از لحاظ روحی اذیت شدیم
،شیر خشک سختی های خودشو داره اما اصلا اشکالی نداره🌸💝
گناه نیست.
اما برای بدن بچه خیلیییی بهتره شیر مادر لازمه ☺️ از همه نظر بهتر از شیرخشک هست.... شیر داشته باشی و بدی خیلی خوبه اما کسی که شیر نداشته باشه خب مجبوره شیر خشک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.