حتما باید بدی.واسه نرمی استخوناشه و دور سرش
من که میدم اما ی دختر دایی ۶ ساله دارم که مامانش نه قطره ای بهش داده نه هیچ واکسنی بهش زده😐 بچه هم سالمه
برای محکم شدن استخوناش و بیناییش ضروریه
پاهاش پرانتزی میشه و قدش کوتاه
میگن برای استحکام استخوان هاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.