سلام خانومااا قطره آ د رو ب بچه ندیم چ میش

۵ پاسخ

حتما باید بدی.واسه نرمی استخوناشه و دور سرش

من که میدم اما ی دختر دایی ۶ ساله دارم که مامانش نه قطره ای بهش داده نه هیچ واکسنی بهش زده😐 بچه هم سالمه

برای محکم شدن استخوناش و بیناییش ضروریه

پاهاش پرانتزی میشه و قدش کوتاه

میگن برای استحکام استخوان هاست

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۲ ماهگی
مامان ماهور 🧿🧿 مامان ماهور 🧿🧿 ۸ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی