بده بهش منتهی آد ویواکیدز بده که برا بچه هایی که رفلاکس دارن خوبه رفلاکس رو تشدید نمیکنه و باعث کولیک هم نمیشه
واای چرا ندی خب
واسه بینایی استخوان بندی
مغز بچه خییلی موثره
عزیزم گناهداره تا ۲سالگی باید بهش بدی ضعف بینایی شدید و ضعف عضلانی میاره
من تا الان بخاطر رفلاکسش نداده بودم الان آ د بدون اسانس گرفتم تازه شروع کردم🥴
چشمش ممکنه ضعیف بشه و استخوانش هم پوک
چرااین سوال اومد تو ذهنت😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.