اگ قطره آد ندیم ب نوزاد چی میشه؟

۶ پاسخ

بده بهش منتهی آد ویواکیدز بده که برا بچه هایی که رفلاکس دارن خوبه رفلاکس رو تشدید نمیکنه و باعث کولیک هم نمیشه

واای چرا ندی خب
واسه بینایی استخوان بندی
مغز بچه خییلی موثره

عزیزم گناهداره تا ۲سالگی باید بهش بدی ضعف بینایی شدید و ضعف عضلانی میاره

من تا الان بخاطر رفلاکسش نداده بودم الان آ د بدون اسانس گرفتم تازه شروع کردم🥴

چشمش ممکنه ضعیف بشه و استخوانش هم پوک

چرااین سوال اومد تو ذهنت😂

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی