منم وقتی میریزم عشق میکنم قبلا میترسیدم بریزم الان یدونه غنچه میریزم تو قوری با عشق چاییمو میخورم
وا دمنوش گل محمدی و سیب و به من هر روز میخورم بچه خوشگل میکنه چه چیزا
چه چیزا که ادم اینجا نمیبینه
حالا قدیمی ها میگفتن بی سواد بودن شماها دیگه چرررا
خداییش چجوری هرکی ی چرندی گفت باور میکنید😐
ینی پیش خودتون فک نمیکنید بگید مگه میشه اصلا؟چه ربطی داره اخه
من برا درمان یبوستم دمنوش گل محمدی میخورم هر روز
من بیشتر چایی با گل محمدی میخورم
همون اوایل به کم تهوعم خیلی کمک میکرد فک نمیکنم همچین چیزی درست باشه
پشمام پرهایم 😁
من هر روز تو چایی گل محمدی میریزم
گل رو بو کنی بچه خال میوفته؟😳
عجب چیزی اولین باره میشنوم
من هر روز تو چایی میریزم
یا خدا من ک گل محمدی بو کردم 🥺
من تا الان ده بار چای با دارچین و گل محمدی خوردم
به حق چیزای نشنیده
گل محمدی به این خوبی پر از خواص
نه عزیزم بخور فقط چایی کم خونی میاره
گل بو کنی رو بچه خال میفته 😐😐😐😐
😂😂😂😂😂😂😂واای
نه بابا من میریزم
زیاد نباید بخوری من وقتایی ک یبوست میگیرم چایی با کل محمدی میخورم
نه گلم خرافات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.