من چهل و شش سالمه میخام دختر بیارم

۱۰ پاسخ

بیار

تلاشتو بکن واقعا یه مادر باید حتما دختر داشته باشه موفق باشی

سنت بالا نیس؟ برا بچه؟ فاصله سنی خیلی میشه انگار ک مادر بزرگ طرفی من خودم مادرم خیلی فاصله سنی داریم هرجا میرفتم میگفتن نوه هس😑

خواهرمنم همسن شماست رفت ivf چون دوتا پسر داره میگه نتونستم کنار بیام که دختر نداشته باشم هفته دیگه انتقالشه

یکم سخت نیست براتون

بنظرم نیار چون فاصله سنیتون زیاده بعدا ب مشکل میخورین خدا میخاست بهت میداد قبلا

بیار 😳🙄🙄🙄

به سلامتی بیار 🤣

بسلامتی🤣

من‌۲۵سالمه نتوستم هنوز باردار بشم🫡🫡

سوال های مرتبط